sobota, 6 grudnia 2014

Ale jazda ....

W poniedziałek trzeba się stawić skoro świt w Izbie Przyjęć .Się będzie działo ...
Dziś mam za sobą dziwną noc  .Dopadły mnie jakieś drgawki ,boli odcinek piersiowo-szyjny. Czyżby coś tam się pouwalniało z cyst  i robiło sobie disko ? Trzeci dzień biorę citrosept ...3 razy dziennie po 30 kropli . Rano w właściwie w południe bo wstałam dziś po 10 trochę rzuca na zakrętach i drętwieje noga ale nic więcej  nie boli .Piszę nadal z licznymi błędami ,tak jakbym zapomniała rozmieszczenia klawiszy na klawiaturze i muszę poprawiać .
Co ja w tym szpitalu będę robić?
Nie zabiorę Emi laptopa i netu bo ona zginie tu marnie bez dostępu do sieci .
Sporo obaw mnie dopada ,głównie o funkcjonowanie domu beze mnie .
Jak koty przyzwyczajone do mojej ciągłej obecności będą się zachowywały .
Wczoraj jak poszłam z Emi na zakupy Kajtek siedział pod drzwiami i miauczał ..W sumie cały dzień przesypiają .Jakoś tam będzie .Musi być :)

3 komentarze:

  1. Witaj Ewuniu :) Jest tak,jak napisałaś dom będzie bez Ciebie funkcjonował a teraz skup się na leczeniu już nie pamiętam Ani pobytów na zakaźnym ale chyba co najmniej 3 tygodnie a Ty?Wiesz ile będziesz?
    Na pewno wyjdziesz na Święta a tymczasem Twoje dziewczyny sobie poradzą i koteczki też a po powrocie zobaczysz,który najbardziej obrażony :D
    Trzymaj się kochana dziewczyno i myśl do przodu,przesyłam Ci ciepłe pozdrowienia a po powrocie napisz!Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jo Kochana ,po tygodniu uciekam ,tyle sobie załatwiłam w tzw. pracy ...
    najwyżej dadzą mi cukierki doustne .Wiem ,że szpitale są dla ludzi ale mam naprawdę ogromną fobię szpitalną i dłuższy pobyt nie wchodzi w grę .Muszę zarabiać na życie :)
    Napiszę po powrocie ,dzieki Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Borelioza bez wątpienia w znacznym stopniu utrudnia prawidłowe funkcjonowanie, ale można z nią całkiem dobrze żyć :)
    Warto jednak nie stresować się na zapas i wykonać kilka badań na obecność choroby, ponieważ niepokojące objawy po ukąszeniu wcale nie muszą oznaczać, że mamy boreliozę. W zależności od tego jakie robimy badanie na boreliozę cena może się znacząco różnić, ale wszystkie mają podobną skuteczność.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń